אנשי צוות



 

חני סודרי
מייסדת ומנכלי"ת
חני עומדת בראש המרכז לגיוס כספים - חברה העוסקת בייעוץ, ליווי, הדרכה וכתיבת בקשות עבור קרנות בחו"ל לצורך גיוס ופיתוח משאבים. 
בעברה עבדה כמורה בכירה להוראת שפות בבית הספר היהודי במלבורן אוסטרליה.
כמו כן, ניהלה מכללה בירושלים לסטודנטים מחו"ל, ועמדה בראש מחלקת גיוס ופיתוח משאבים של הארגון.
בעלת תואר ראשון ( B.A ) בחינוך.
לאחר שסיימה את תפקידה כמנהלת עמותה ואחראית גיוס כספים, החליטה חני לפתוח משרד העוסק בסיוע לעמותות בגיוס משאבים, מתוך הכרה בכך שמרבית העמותות בישראל זקוקות לסיוע בגיוס משאבים, אך מאידך אין מספיק גופים ממסדיים המוכשרים לסייע בתחום זה.
מעבר לכך, חני הגיעה להבנה כי על מנת להצליח בהליך גיוס המשאבים נדרשים ידע, יכולת וניסיון אשר אינם בנמצא בשוק הקיים בתחום. לפיכך, מפנה חני את ניסיונה וידיעותיה בתחום לשם סיוע לעמותות.
חני עוסקת בתחום גיוס משאבים מתורמים פרטיים וקרנות פילנתרופיות החל משנת 2004.
המרכז לגיוס כספים - חני סודרי


רחל
כותבת בקשות 

עלתה לארץ מארה"ב בשנת 2014.

בעלת תואר רראשון במנהל עסקים וכן הכשרה מקצועית בתחום ניהול עסקים קמעונאיים ושיווק.
בעברה, עבדה רחל במגוון עמותות בארץ ובח"ול, ועסקה רבות בתחום גיוס המשאבים כמו גם בכתיבת בקשות מקצועית. 
בעבודתה במל"כ, כותבת רחל את הבקשות עבור העמותות מתוך תחושת שליחות והזדהות. היכרותה האישית של רחל עם עולם העמותות וגיוס הכספים מאפשרת לה כתיבת בקשות מדוייקות ואיכותיות לטובת העמותות.
רחל בעלת יכולת כתיבה נהדרת ונסיון רב שנים אותם היא מנתבת לטובת לקוחותינו.
רחל



יהודית
כותבת בקשות 
עלתה לארץ בשנת 1997 מאנגליה.
בעלת תואר B. Ed ממכללת בית וגן בירושלים בתחום האנגלית.
ליהודית ניסיון בכתיבה מכל הסוגים - כתיבה אקדמאית, שיווקית, יצירתית, נאומים וחומרים פרסומיים.
בעבודתה במל"כ כותבת יהודית בקשות עבור העמותות בצורה מדויקת, נגישה ושיווקית. יהודית מביאה אל כתיבתה את נסיון העבר שלה, הכולל עבודה בתחום הרווחה ומשתמשת בידע זה על מנת לפנות אל לבם של התורמים בשפה שתעודד אותם לתרום. ניסיונה בהתנדבות בעמותות בישראל מאפשר לה נקודת מבט ייחודית באשר לצרכים של העמותות ודרכי פעולתן. בהיותה דוברת אנגלית, בעלת אהבה רבה לשפה ולכתיבה, הבקשות הנכתבות על ידה הינן בבחינת אומנות.
יהודית ניחנה בדייקנות, מסירות ומקצועיות המסייעים לה בכתיבת הבקשות לעמותות בצורה המיטבית אשר תאפשר את קידום הליכי הגיוס לטובת לקוחותינו.
יהודית



מתתיהו
כותב בקשות
עלה לארץ מאטלנטה ג'ורג'יה בשנת 2010.

בעל תואר ראשון בהיסטוריה, אומנות קלאסית ומנהל עסקים.
מתתיהו מתמחה בכתיבת בקשות עבור עמותות. 
למתתיהו ניסיון עשיר בכתיבת פרוייקטים וחומרים שיווקים כמו גם בקשות רשמיות למטרת גיוס מענקים. עבודתו בעבר בגיוס כספים וקידום פרוייקטים במסגרת הוועד האמריקאי - ישראלי לעיניי ציבור (AIPAC) העשירה את מומחיותו באמנות השיווק, והעמיקה את הכרותו עם עולם הפילנתרופיה בחו"ל.
לאור ניסיונו הרב בהגשת בקשות בעבר, ניחן מתתיהו ביכולת ייחודית לאבחן ולבנות את הפרויקט בהתאם לדרישות הקרן הספציפיות של הקרנות ולהתאימן לגורם הפוטנציאלי למימון.
מתתיהו ניחן במקצועיות ויכולת כתיבה גבוהה המאפשרים לו להכין מכתבי בקשות עבור העמותות בצורה המועילה ביותר לטובת לקוחותינו.
מתתיהו



אדוארד
כותב בקשות
עלה לארץ מארה"ב.

בעל תואר ראשון בספרות אנגלית ותואר מוסמך בהיסטוריה יהודית מ"ישיבה יוניברסטי", ניו יורק. 
אדוארד מתמחה בכתיבת בקשות עבור עמותות. 
בעברו, עבד אדוארד ב"ג'יונט" כיועץ שיווק ותקשורת וכן במחלקת היחסים הבין לאומיים, במכון ירקר למסורת ויצירתיות ככותב בקשות ומרצה, וכן במספר ארגונים נוספים ככותב בקשות, מנהל קשרי חוץ ועוד.
נסיונו הענף של אדוארד בכתיבת בקשות, כמו גם היכרותו עם עמותות ותחום גיוס הכספים, מנותבים לצורך כתיבת בקשות מקצועיות לקהל לקוחותינו. 
לאור הכשרתו בספרות אנגלית, ניחן אדוארד ביכולת כתיבה ברמה גבוהה ביותר, והיכרותו המקצועית עם התחום המאפשרים לו להכין מכתבי בקשות עבור העמותות בצורה המועילה ביותר לטובת לקוחותינו.



ברוך
כותב בקשות
עלה לארץ מארה"ב בשנת 1994.

בעל תואר ראשון, שני ודוקטורט בפסיכולוגיה וכן תואר מוסמך בבריאות הציבור.
ברוך מתמחה בכתיבת בקשות עבור עמותות. 
בעברו, עבד ברוך כפסיכוטרפיסט פרטי כמו גם במגוון ארגונים שונים. בנוסף, ניהל תוכנית בקרן פילנתרופית בניו יורק וכן שימש יועץ בכיר בקופ"ח מאוחדת. 
ברוך מנצל את נסיונו האישי בתחום הבריאות ובהיכרותו את קרביהן של הקרנות הפילנתרופיות ומנתב אותם לצורך כתיבה איכותית ומדוייקת לטובת עמותות.
ברוך ניחן במקצועיות ויכולת כתיבה גבוהה המאפשרים לו להכין מכתבי בקשות עבור העמותות בצורה המועילה ביותר לטובת לקוחותינו.
ברוך




דבורה
ראש מחלקת אסטרטגיה ושיתופי פעולה חו"ל

עלתה לארץ מבולטימור בשנת 2010.
בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה בין תחומית וכן לימודי תעודה בניהול מלכ"רים וגיוס כספים מהמכון הפיננסי של ניו יורק.
דבורה מנהלת את השלוחה של משרדי מל"כ בארה"ב ומשמשת כאשת הקשר ויחסי הציבור מול קרנות פילנתרופיות בחו"ל. כל זאת הודות להכרותה המעמיקה עם הקודים התרבותיים וכן יכולות התקשורת המשובחות שלה למען השגת שיתופי פעולה ארוכי טווח.
במסגרת תפקידה במל"כ, אחראית דבורה על קשרי לקוחות עם תורמים פוטנציאליים וקרנות בחו"ל.
כמו כן, היא אחראית על האסטרטגיה וכן על הגשת בקשות מתקדמות עבור קרנות פילנתרופיות עד להשלמת תהליך קבלת התמיכה עבור העמותה. במסגרת תפקידה היא מסייעת לעמותות בכל הקשור לביקורי נציגים בארץ, יחסי הציבור ויצירת שותפויות ארוכת טווח עם הקרנות.
דבורה היא פרפקציוניסטית, מקצועית, ייצוגית ובעלת יחסי אנוש מצוינים המסייעים לה ביצירת הקשרים המתאימים עם הקרנות לטובת לקוחותינו. 





שרה
אנליסטית

עלתה לארץ מקנדה בשנת 2012.
רכזת מאגר הנתונים של המל"כ הכולל עשרות אלפי קרנות יהודיות ונוצריות בארץ ובעולם.
בעלת תואר ראשון באנתרופולוגיה מאוניברסיטת מאונט אליסון בקנדה ותואר שני בלימודי תרבות מאוניברסיטת דורהם באנגליה.
בעברה, עבדה שרה בפדרציה היהודית באוטווה כאחראית על גיוס תרומות מתורמים פרטיים וניתובם. 
שרה הינה בעלת כישורים אנליטיים יוצאי דופן, המאפשרים לה לעקוב אחר התנהגות הקרנות, ולחקור לעומק את אופי פעילותן ואת תחומי ההתעניינות שלהן. 
המידע אותו חוקרת שרה, מסייע למל"כ לנתב את מאמציו לגיוס משאבים לעמותות לקרנות המתאימות ומסייע לריבוי ההצלחות בתחום לטובת לקוחותינו.






ג'ואנה

רכזת מאגרי מידע ובסיס נתונים
עלתה לארץ מטקסס בשנת 2011.
בעלת תעודה בלימודי ייעוץ
דוברת אנגלית וצרפתית כשפת אם, ועברית ברמה גבוהה.
בעברה, עבדה כמנהלת אדמיניסטרטיבית בעמותת על"ה וכן בעמותת ידידים. במסגרת תפקידה, עסקה בניהול אדמיניסטרטיבי, בקרת מאגרי מידע ושירות לקוחות.
ג'ואנה אחראית במל"כ על ריכוז וניהול מאגרי המידע ובהם הנתונים השונים אודות עשרות אלפי הקרנות הפילנתרופיות בחו"ל ובאמצעות כך מבצעת את האיתור וההתאמות של הקרנות השונות עבור העמותות, תוך שימת לב למגוון הפרמטרים הנדרשים להתאמה מקסימלית.
בנוסף, גואנה אחראית על הגשת בקשות לקרנות ייעודיות עבור לקוחות שנמצאו בעלי איפיון תואם.
ג'ואנה מבצעת את עבודתה ביסודיות ומומחיות רבה על מנת לאפשר הצלחה ממשית ושיתוף פעולה עתידי בין הקרן לעמותה כל זאת לטובת לקוחותינו.

Johanna

רבקה
רכזת טיפול בבקשות מתקדמות 
עלתה לארץ מקנדה בשנת 2015.
בעלת תואר ראשון במתמטיקה וסטטיסטיקה וכן בראיית חשבון מאוניברסיטת קונקורדיה בקנדה. 
רבקה הינה דוברת אנגלית וצרפתית כשפת אם וכן את השפה העברית, מה שמאפשר התנהלות מול קרנות באירופה ובארה"ב ביעילות מקסימלית.
רבקה אחראית על הטיפול בבקשות המתקדמות ובכלל זה תקשורת עם הלקוחות ביחס למסמכים הנדרשים, עריכת התכתבות והעברת הבקשות לקרנות. כמו כן, רבקה עוסקת במעקב אחר הבקשות עד להשלמת תהליך קבלת התמיכה עבור העמותה.
בעבודתה במל"כ, אחראית רבקה גם על הכנת ההערכות התקציביות עבור הפרוייקטים המוגשים לקרנות בשלבים השונים וכן מילוי דוחות הביצוע עבור הקרנות לאחר קבלת המענק.
רבקה ניחנה ביכולת ארגון, דייקנות ושימת לב לפרטים המסייעים לה במילוי עבודתה בצורה המיטבית וכן ביכולת בפתרון בעיות. תכונות אלה הינן הכרחיות לצורך הצלחת הליך קבלת התמיכה לטובת לקוחותינו.
רבקה
בתיה
רכזת שליחת בקשות ופתיחת תיק לצרכי מס בחו"ל

עלתה לארץ מניו יורק בשנת 2014.
בעלת תואר במינהל עסקים באוניברסיטת ברנדמן בקליפורניה.
בתיה אחראית על הכנת התיק המלא עבור העמותה הכולל ניירת מילולית ופיננסית מרובה ומסועפת.
בעבודתה במל"כ, בתיה מעצבת את הבקשות באופן ויזואלי מכובד וראוי, ושולחת את הבקשות לקרנות השונות בכפוף להנחיות הספציפיות של הקרנות בכל הנוגע לשליחת הבקשות.
בנוסף, אחראית בתיה לפתיחת תיק לצרכי מס במדינות שונות ברחבי העולם ומבצעת זאת באמצעות איסוף הניירת הרלוונטית, תרגום מקצועי והגשה לרשויות המס על מנת לקבל את האישורים הנדרשים לצורך קבלת מענקים מחו"ל לטובת לקוחותינו.




ליבה
ראש מחלקת מעקב ובקרה

עלתה לארץ מפנסילבניה בשנת 1995.

בעלת תואר ראשון בתכנות מחשבים והנדסת תוכנה וכן תעודה בחשבות שכר והנהלת חשבונות.
בעבודתה במל"כ ליבה מטפלת בהתקדמות ומעקב אחר תגובות הקרנות והתקשורת בין הקרן לבין הלקוח.
באמצעות כלים ממוחשבים ייחודיים שפיתחה בעצמה, ליבה מאחסנת ועוקבת אחר הנתונים המתקבלים עבור לקוחות מאת הקרנות, ואחר התקדמות הבקשות. כמו כן, עוסקת ליבה בניהול קשרי חוץ מול הגורמים השונים בחו"ל במידנות השונות ברחבי העולם לצורך פטור ממס עבור לקוחותינו.
ליבה הינה עובדת מקוצעית ומסורה בעלת ראייה מערכתית הדואגת לוודא קבלת עדכונים שוטפים, לזהות הזדמנויות ולתעל אותן לטובת לקוחותינו. 






ענבר
מנהלת משרד

בעלת תעודה בניהול משאבי אנוש ויסודות ניהול חשבונות.

ענבר מטפלת בניהול התקשורת מול לקוחות החברה כמו גם מול גורמי חוץ ופנים. 
בתפקידה במל"כ ענבר מהווה את הציר המרכזי המקשר בין כל זרועות התכנון והביצוע השונות והמגוונות של המשרד. את עבודתה זאת היא עושה תוך תאום מלא בין כל העוסקים במלאכה במגוון התחומים השונים תוך מומחיות ומקצועיות רבה.
ענבר ניחנה בכישורים רבים, ביניהם יחסי אנוש ברמה גבוהה, אדיבות וסבלנות, המאפשרים מתן שירות מקצועי ואדיב לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. כן ניחנה ענבר בחוש אחריות גבוה המסייע למילוי משימותיה בצורה המיטבית.

Inbar




לימור
יועצת פתרונות גיוס לעמותות

בעלת תואר ראשון במדעי החברה מהאוניברסיטה העברית.
לימור עבדה בעבר בתור מנהלת תיקי לקוחות בחברת היי-טק וכן במספר חברות נוספות.
מתוך נסיונה רב השנים, לימור רכשה את היכולת להבין לעומק את צרכי הלקוח ו"לתפור" עבורו את החבילה הכוללת עבור צרכיו המגוונים הנדרשים. את כל זאת היא עושה תוך ראייה מערכתית כוללת ושימת לב מיוחדת לייחודיות ולמאפיינים השונים של העמותה.
בעבודתה במל"כ, לימור אחראית על ניהול תיקי לקוחות בשלב הראשוני של התהליך וזאת תוך מתן חווית שירות באופן מקסימלי ברמה הגבוהה ביותר לשביעות רצון הלקוח.
לימור ניחנה בכריזמה אישית ,יכולת ביצועיות מרשימות, ויחסי אנוש מעולים -כאשר את כל זה היא מנתבת לטובת לקוחות מל"כ בניהול תיקי הלקוחות שלהם.




יעל
יועצת פתרונות גיוס לעמותות
בעלת תואר ראשון בניהול מערכות חינוך. כמו כן, ליעל הכשרה מקצועית מהאוניברסיטה העברית בתחום המתמטיקה והמחשבים.
יעל עסקה העברה בניהול בית ספר ומכללה גם בריכוז והדרכה מורים. בנוסף, הקימה יעל עסק עצמאי בתחום הנדל"ן אותו אף ניהלה בעצמה.
ניסיונה הרב של יעל בתחום החינוך מאפשר לה להתאים בצורה המיטבית בין צרכי העמותה להליכי הגיוס עבורה. במסגרת עבודתה במל"כ צברה יעל נסיון אף בתחומים רבים נוספים וכיום ידע ויכולת לסייע לעמותות מכל תחום.
לאור חשיפתה הרבה של יעל למגוון רחב של עמותות בנוסף להכשרת המקצועית, מצטיינת יעל באבחון וזיהוי עמותות בעלות פוטנציאל רב בגיוס כספים.
בעבודתה במל"כ, מאבחנת יעל את הפוטנציאל של העמותות ומתאימה להן את השירות הדרוש להן במל"כ. יעל מתמחה בייעוץ לעמותות כיצד למנף את הפוטנציאל שלהם, ואף מנהלת את תיקי הלקוחות בשלביהם הראשוניים.
יעל נינחה באמינות, מקצועיות ומוסר עבודה גבוה, וכן אסרטיביות ומיקוד, המאפשרים לה השגת תוצאות מיטביות עבור העמותות.

יעל



סיוון
יועצת פתרונות גיוס לעמותות

סיוון עוסקת במתן שירותי ייעוץ, תדמיתנות ויחסי ציבור עבור עמותות.

לסיוון נסיון רב בשירות לקוחות, קידום מכירות ויחסי ציבור.
נסיונה הרב של סיוון מאפשר לה להתאים בצורה מיטבית בין צרכי העמותה להליכי הגיוס עבורה.
בעבודתה במל"כ, מאבחנת סיוון את הפוטנציאל של העמותות, מתאימה להן את השירותים הנדרשים להן במל"כ ואף מנהלת את תיקי הלקוחות בשלביהם הראשונים.
סיוון ניחנה באמינות, מקצועיות ומוסר עבודה גבוה המאפשרים לה השגת תוצאות מיטביות עבור העמותות.
סיוון




נטע
יועצת פתרונות גיוס לעמותות
נטע עבדה בעבר בתור יועצת פרסום וכן מנהלת שיווק ומכירות במגוון חברות גדולות. 
במסגרת עבודותיה הקודמות, רכשה נטע נסיון רב בהתאמת השירותים הנדרשים ללקוחות, תוך קידום האינטרסים שלהם. 
בעבודתה במל"כ, אחראית נטע על ניהול תיקי לקוחות בשלב הראשוני של התהליך תוך מתן שירות אישי ואיכותי לצורך קידום פוטנציאל הגיוס של העמותה. 
מתוך ניסיונה רב השנים בניהול ופרסות, מייעצת נטעלארגונים ולעמותות במגוון תחומים, החל מהתנהלות נכונה של העמותה וראייה אסטרטגית ארוכת טווח וכלה בכל הנוגע לגיוס כספים נכון המותאם לצורכי העמותה.
נטע ניחנה ביחסי אנוש מצויינים, ביכולת להכיר ולהבין את צרכי הלקוח כל זאת מלווה במקצועיות רבה. את יכולתיה אלה מנתבת נטע לטובת קהל לקוחותינו.

נטע




רותם
יועצת פתרונות גיוס לעמותות
בעלת הכשרה בניהול ומכירה. 

רותם עבדה בעבר כמנהלת סניפים וכן מנהלת תיקי לקוחות בחברות גדולות ומוכרות. 
במסגרת עבודתה במל"כ, מנצלת רותם את הידע שלה בשיווק וקידום לטובת לקוחות המל"כ תוך התאמה מיטבית של השירותים להם זקוקות העמותות. 
נסיונה הרב של רותם, כמו גם ההיכרות שלה עם עולם השיווק, מסייע לה באבחון צרכי העמותה ומקסום פוטנציאל הגיוס שלה.
רותם ניחנה בתודעת שירות גבוהה ואדיבות, וכן בחתירה למטרה ומקצועיות רבה, המנותבים כולם לטובת הצלחת קהל לקוחותינו.

רותם